تفاوت توالت فرنگی با وال هنگ

با توجه به سبک و طراحی مدرن خانه‌های جدید استفاده از ملزومات مدرن و لوکس، هم کارآمدی بهتر و هم جلوه‌ی ظاهری بهتری به محیط می‌دهد. استفاده از توالت فرنگی یا وال هنگ نیز یکی از مواردی است که به لوکس شدن فضای منزل شما می‌افزاید.

توالت فرنگی امروزه در اکثر خانه‌ها به اشکال مختلف مانند توالت فرنگی زمینی یا وال هنگ و … وجود دارد، و به عنوان یکی از اجزای اصلی سرویس بهداشتی است که نمی‌توان از تهیه آن صرف نظر کرد. یکی از مهمترین مزایای آن می‌توان به رهایی از درد زانو و جلوگیری از فرسودگی آنها اشاره کرد.

تفاوت توالت فرنگی با وال هنگ

 

تفاوت توالت وال هنگ با توالت فرنگی معمولی

توالت‌های فرنگی امروزه در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی و حتی در رنگ‌های گوناگونی تولید می‌شوند تا بتوانند نقشی در زیبایی سرویس بهداشتی نیز داشته باشند. یکی از مدل‌های جدید توالت فرنگی، توالت فرنگی وال هنگ هست. وال هنگ در لغت به معنی آویزان از دیوار گفته می‌شود و در واقع منظور بدون پایه بودن آن است.

سیستم توالت وال هنگ به گونه‌ای است که همه‌ی تجهیزات آن در داخل دیوار مخفی می‌شود. و جای کمتری را در محیط اشغال کرده و فضای بیشتری را در اختیار دارید و همچنین بدلیل نبود پایه نظافت محل نیز راحت تر انجام می‌شود.

اما توالت فرنگی معمولی روی سطح زمین قرار می‌گیرد و فلاش تانک آن هم روی آن در قسمت پشتی نصب شده است. توالت فرنگی‌ها به دو صورت یه تکه و دو تکه وجود دارند:

توالت فرنگی یک‌ تکه متشکل از یک مخزن معمولی و نشیمن گاه است که به صورت یک تکه و متصل به هم هستند.

ولی توالت فرنگی دو تکه مخزن و نشیمن گاه آن جدا از هم هستند که در زمان نصب آن‌ها را به هم متصل می‌کنند و نسبت به مدل یک‌ تکه سنگین تر هستند.

توالت فرنگی

 

وال هنگ زیبا تر است یا توالت فرنگی

اگربه دنبال طراحی مدرن و زیباتر هستید و می‌خواهید سرویس بهداشتی شیک‌تری داشته باشید از وال هنگ استفاده کنید. وال هنگ‌ها به دلیل داشتن ظاهر مدرن و لوکس خود امروزه بیشتر مورد توجه طراحان و دکوراتورها قرار گرفته است.

اصولا در خانه‌های جدیدی که ساخته می‌شود و یا سرویس‌های بهداشتی که باز سازی می‌شود از وال هنگ استفاده می‌شود زیرا چینی مرغوبی دارد و از نظر دیزاینرها و کسانی که کار دکوراسیون انجام می‌دهند گزینه‌ای است که اصولا پیشنهاد می‌شود.

کدام یک ارزان تر است

توالت‌های وال هنگ به دلیل طراحی مدرن و زیبایی که دارند و همچنین جدید بودن این محصول در بازار طرفداردان بیشتری دارد. ویژگی‌های مثبتی نسبت به توالت فرنگی معمولی دارند مثل کم جا بودن، زییایی، قابلیت تنظیم ارتفاع و…. که همه‌ی این‌ها دلیلی است که وال هنگ‌ها گران‌تر از توالت فرنگی باشند.

مقایسه نصب توالت فرنگی و وال هنگ

نصب توالت فرنگی معمولی بسیار آسان است و شما با داشتن کمی مهارت فنی می‌توانید نصب آن را روی زمین انجام داده و اتصالات آن را هم انجام دهید.

اما برای نصب توالت وال هنگ شرایط کمی متفاوت است. درست است که تجهیزات مربوط به توالت وال هنگ در دستشویی دیده نمی‌شود اما این تجهیزات به فضایی در داخل دیوار نیاز دارند و و بجای اشغال این فضا در در محیط داخلی توالت در داخل دیوار پنهان می‌شوند.

برای جایگزینی وال هنگ با سرویس‌های بهداشتی معمولی هزینه‌ی زیادی باید برای تخریب دیوار پرداخت کنید. مگر اینکه قصد بازسازی داشته باشید. اما برای خانه‌های در حال ساخت می‌توان از ابتدا در چیدن دیوار به این موضوع توجه کرد.

برای نصب آن هم نیاز به یک متخصص دارید تا شامل گارانتی شود. و نصب آن کار آسانی نیست.

 

نصب توالت فرنگی وال هنگ

Veraberto blog

مقالات مشابه

سنگ کورین, روشویی کورین
سنگ کورین “Corian” یک نوع سنگ مصنوعی است که از مخلوطی از مواد معدنی و...
چوب پلی وود
در دهه‌های اخیر، مصالح ساختمانی پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده‌اند. یکی از این مصالح نوآورانه،...
سنگ کوارتز
سنگ کوارتز یکی از جدیدترین سنگ‌هایی است که در همه نوع سطوح خصوصا صفحه روشویی...
از بین بردن رسوب شیرآلات
آب سخت، به دلیل وجود مواد معدنی مثل کلسیم و منیزیم و مواد دیگری همچون...
سرویس بهداشتی از جمله مکان‌هایی است که به صورت مرتب به نظافت نیاز دارد. روشویی...
داشتن کشو یکی از ملزومات مهم و کاربردی در کابینت‌های روشویی و انواع دکور و...
از من بپرس
پیمایش به بالا