روشویی کابینتی

امروزه روشویی‌های کابینتی با داشتن ظاهری مدرن و جذاب‌تر، جایگزین مناسبی برای روشویی‌های پایه بلند با سبک و طرح قدیم شده است. با توجه به سبک مدرن طراحی‌ خانه‌ها از روشویی‌های کابین‌دار جدید استقبال بیشتری می‌شود.

روشویی‌های کابینتی یا کابینت دار در دو حالت پایه دار یا بدون پایه (وال هنگ) در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود می‌باشد. این مدل روشویی‌ها به جهت داشتن کابینت در زیر صفحه یا سنگ دارای محل مناسبی برای نگهداری و جمع آوری مواد بهداشتی، شوینده، حوله‌ها و سایر وسایل مربوطه می‌باشد.

یکی از مهمترین مسئله‌ها در انتخاب سرویس روشویی جنس بدنه‌ی آن می‌باشد. معمولا کابینت با جنس پی وی سی انتخاب بهتری است، چرا که این نوع جنس کاملا مقاوم در برابر آب می‌باشد و براحتی قابل نظافت و شستشو هستند.

پی وی سی (PVC) چیست؟  کاربردهای آن در صنعت دکوراسیون

پیشنهاد می‌شود:  پی وی سی (PVC) چیست؟  کاربردهای آن در صنعت دکوراسیون

چند نکته مهم در هنگام خرید

روشویی کابینتی

  • اندازه و سایز روشویی کابینتی

در انتخاب اندازه کابین‌ها باید با توجه به فضای داخلی سرویس و یا حمام خود سایز کابین را انتخاب کنید هچنین جهت زیبایی بیشتر اگر دارای فضای بهداشتی بزرگی هستید، از روشویی با ابعاد کم استفاده نکنید برای سرویس‌های کوچک نیز باید ابعاد فضا اندازه گیری شود سپس اقدام به خرید کنید.

  • کاسه روشویی

تنوع زیاد رنگ و طرح کاسه روشویی‌ در هنگام خرید ممکن است کار را برای شما سخت کند اما شما می‌توانید هر کاسه‌ای را برای مدل‌های کاسه روکار انتخاب کنید و آن را جایگزین مدل قبل کنید.

  • شیر روشویی

انتخاب شیر آلات نیز یک موضوع مهم است که باید به آن توجه داشت. صفحه روی کابین‌ها به دو دسته همسطح و روکار تقسیم می‌شوند، با توجه به انتخاب شما از نوع صفحه باید نسبت به خرید شیر آلات اقدام کنید.

چنانچه هنوز شیر آلات خود را تهیه نکرده‌اید باید به این نکته توجه داشته باشید که برای صفحه‌های هم سطح باید شیر پایه کوتاه و صحفه‌های روکار (کاسه‌های کریستالی، سنگی، سرامیکی) شیر پایه بلند استفاده شود. البته در مورد شیرآلات توکار در هر دو حالت صفحه همسطح و صفحه روکار قابل استفاده هستند و فقط باید ارتفاع آن را تنظیم کرد.

نوع کابینت روشویی

  • نوع کابینت روشویی

کابینت‌های روشویی در دو نوع پایه دار و دیواری طراحی شده‌اند. کابینت‌های دیواری یا بدونه پایه به دلیل سبک مدرن‌تر این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای فضاهای کوچک مدل‌های دیواری مناسب تر می‌باشد چراکه هم فضا را بزرگتر نشان می‌دهد و هم دستری به زیر آن جهت نظافت راحت‌تر می‌باشد.

  • قیمت روشویی کابینت

موضوع قیمت روشویی کابین دار یکی دیگر از موضوعات حائز اهمیت در زمان خرید است. قیمت روشویی به عوامل مختلفی از جمله اندازه کابینت، جنس صفحه کابینت، متریال ساخت، نوع درب (کشویی با بازشو بودن)، میزان یراق و حتی رنگ استفاده شده در آن بستگی دارد.

مجموعه ورابرتو نیز از بهترین متریال موجود در ساخت تمام محصولات خود استفاده می‌کند تا شما عزیزان بتوانید با یک بار هزینه محصولی با بهترین کیفیت تهیه کنید.

Veraberto blog

مقالات مشابه

سنگ کورین, روشویی کورین
سنگ کورین “Corian” یک نوع سنگ مصنوعی است که از مخلوطی از مواد معدنی و...
چوب پلی وود
در دهه‌های اخیر، مصالح ساختمانی پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده‌اند. یکی از این مصالح نوآورانه،...
سنگ کوارتز
سنگ کوارتز یکی از جدیدترین سنگ‌هایی است که در همه نوع سطوح خصوصا صفحه روشویی...
از بین بردن رسوب شیرآلات
آب سخت، به دلیل وجود مواد معدنی مثل کلسیم و منیزیم و مواد دیگری همچون...
سرویس بهداشتی از جمله مکان‌هایی است که به صورت مرتب به نظافت نیاز دارد. روشویی...
با توجه به سبک و طراحی مدرن خانه‌های جدید استفاده از ملزومات مدرن و لوکس،...
از من بپرس
پیمایش به بالا